12 Mart 2008 Çarşamba

Sinema Felaketi

Sinema seyretmenin bir adabı var değil mi? Gişe başarısı yakaladı çok afişe oldu diye bir filme gidip bakmak istediğinizde o adabı çiğneyen dallamalarında orada olabileceğini göz önünde bulundurmakta fayda var kanımca.Bugüne kadar bir çok filme gittim.Ama dün yaşadığım gibi sinema salonuna belki daha evvel hiç gelmemiş,kendini sinema salonunda evinin salonunda gibi hisseden ve öyle davranan,durmadan konuşan ve hatta filmi anlatan kişilere rastlamadım.Bir sustum iki sustum.Ama 3.de "Pardon susar mısın? " dedim.Ve sonsuza kadar sustu.Ama bunu söyleyinceye kadar epey bir sinir oldum.Bu nedir ya.Biz nasıl bir toplum olduk ki,herkesin sessiz olduğu bir salonda kendimizi konuşma hakkına sahip sandık yada çok komik bir sahnede gülmekle kalmayıp alkışladık.Ah benim sinema yüzü görmemiş seyircim o senin alkışladığın sahneler ancak tiyatrodaysa alkışlanır.
Sen ondan sonra bas bas bağır işte Avrupalılar şöyle modern böyle modern diye.Adamlar boşuna istemiyorlar bizi Avrupa Birliğine.Sen sinema eğitimini bırak bir çok temel eğitimi verememişsin insanına.Ne bekliyosun ki.
Yani ne diyeyim gittiğim film Recep İvedik ti.Ve ben dün gece bir çok Recep İvedik gördüm çevremde.

2 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Aaaaaaaaaaaa!
Sen de amma yapmışsın yani ha!
Recep vediğe gidiyorsun ve yanındaki öküze "pardon susar mısın?"diyosun.
Ya sana "GONUŞMA LAYNN"deseydi

yada "Evet susarım,su mu vereceksin?"deseydi.
Hahhahhhahha.

Hepimiz Recebiz
Hepimiz İvediğiz!

ginger dedi ki...

Valla olabilirdi.Gözümü karartmıştım zaten söylerkene.Ayrıca "Heee su vercem derdim." dayak yemekten iyidir sanırsam:)