13 Mart 2008 Perşembe

Güzel Günler Yakında


Daha önceki yazılarımdan birinde hayatımda bir şeyler ters gidiyor demiştim ya yanılmışım tepetaklak olmak üzereymiş.Kötü şeyler yazmak istemiyorum ,umutsuz yazılar yazmak istemiyorum.Sonra bir bakıyorum hayatımda doğru giden çok az şey var.Ne yazayım yani.Filmlerden bahsediyorum,ülkenin durumundan bahsediyorum ama olmuyor.Neyse.Son olması dileğiyle bu yaşananları aktarıyım da biraz içim ferahlasın.
Bir nevi bellek boşaltımı diyebiliriz:)
Ye-ner-bah-çe-Sev-il-a maçının olduğu gece, eşim şirket arabasını çarptı.Neyse kendinde bir şey yoktu Allah'a şükür.Ama arabanın arka kapısının değişmesi gerekti.
"Burnumuz kanamadan kurtulduk şükür,gelmiş geçmiş olsun"derkene.Dün öğleden sonra şarrr yağmurda telefonum çaldı.Arayan kardeşim "Abla,sakin ol bak şimdi ama babamlar kaza yapmış."Ben o arayı hatırlamıyorum.Aklımdan geçen sözler tek hatırladığım."Gene mi diyordu piyango gene mi bizi vurdu.Ey güzel Rabbim gene mi biz?"Kendimi zoraki toparlayabildim."Yaşıyorlar mı?"diye sorabildim fısıltıyla."İyilermiş" dedi."ŞÜKÜRLER OLSUN"diyebildim.Yaşamaları yeter diye düşündüm o anda,daha ne olduğunu bile bilmeden.Neyse tabii arkasından bombardıman soruları.Nerde kaza yapmışlar,şimdi neredeler....Neyse eve geldiklerinde arabada olan üç kişininde burnunun bile kanamamış olduğunu gördük ,şükürler olsun ki.Ne olduğunu nasıl olduğunu bile bilmiyorlar.Çok yağış vardı,yavaştık (50 km hızla gidiyorlarmış ki zaten daha hızlı olsalar,düşünmek bile istemiyorum),bir anda araba kaydı ve sürüklenmeye başladık (araba geldikleri yönün ters istikametine bakıyormuş arabadan çıktıklarında),yola taş düşmesin diye yapılan duvara çarpıp, yol kenarındaki o su aksın diye yapılan kanala düşerek durmuşlar.Yağmur bardaktan boşalır gibi yağdığı için düştükleri kanalda su içinde arabanın önünden girip arkasından çıkmış su.Sadece ıslanmışlar ve araba sürüklendiği için ezikler falan var ama bunada şükür.Allah'ım onları korumuş.
Aslında bu taraflara gelenler iyi bilirler.Sakartepe mevkinde oldu kaza.O uçurumdan aşağıya da uçabilirlerdi.O sebepten ŞÜKREDİYORUM tekrar tekrar.
İnsan başına daha kötüsü gelmeden yaşadığı anın kıymetini bilmiyor ya.Hani nankörlük yapıyoruz ya bazen.Unutuyoruz ya olanları.
Çok kel alaka olacak ama iyi yapıyoruz.Çünkü bu gerçeklerle yaşamak galiba çok zor geliyor.Dünden beri kendime gelemedim.Haberi duyduğum anda içimden bir şeyler koptu sanki.Sonrasında rahatlıyosun ama tekrar tekrar aklına gelince kötü oluyosun.O sebepten kötü olayları bir daha hatırlamamak üzere rafa kaldıralım.Ders alalım belki ama içimizde kalmasına bizi tekrar tekrar ağlatmasına izin vermeyelim.
Üzüntülerin geride kadığı mutlulukların sonsuz olduğu bir dünya diliyorum hepimiz için.
Resim gene flicr dan

4 yorum:

kedi dedi ki...

Offffffffffff
Hani böyle biri anlatınca konuşamazsın,diyecek bişi bulamazsın ya baktım epey"ne düşündün?"diyosun sen
"düşündüm düşünmesine de düşündüğümü yazamıyorum ki"diyorum bende.
Elim klavyeye gitmedi.

Allah beterinden korusun daima:(
Ders alalım diyorsun ya mümkün mü?


Dünyadaki tüm kötülükler,kazalar,belalar,
felaketler başka insanlar için değil midir zaten :/Pıffffff

Şuna katılıyorum ki
Üzüntülerin geride kadığı mutlulukların sonsuz olduğu bir dünya diliyorum hepimiz için.
Geçmiş olsun Cincırım benimm

ginger dedi ki...

Teşekkür ediyorum.Allah kimseye göstermesin ,yaşatmasın böyle tatsız anlar diyorum.Ama hayata daha başımız dik daha güçlü bakmamızı sağlayan da bu yaşadıklarımız değil mi?
Böyle durumlar hep başkalarının başına gelir gibi geliyor ama ben bu kazaları bu tatsızlıkları öyle çok yaşadım ki artık başkasının başına gelmez diye düşünüyorum. Gelmesin de zaten.
Allah sevdiği kuluna cefa çektirirmiş deyip konuyu burada noktalıyorum.Allah bir daha yaşatmasın ne diyeyim...

pınar dedi ki...

çok geçmiş olsun ginger. Allah korumuş gerçekten. hızlı gitmemeleri büyük şans. iyi olmalarına çok sevindim. kötü olayları rafa kaldırabilmek çok doğru bir şey. tabi gereken dersi aldıktan sonra.
Allah daha kötüsünü göstermesin.

ginger dedi ki...

Teşekkür ederim Pınar.Allah daha beterini yaşatmasın hiçbirimize.Elbette rafa kaldırmak derken onu kasdetmiştim.Acıları ders aldıktan sonra hayattan silmekte fayda var.Yoksa senin canını acıtıp duruyor sürekli.Neyse artık iyi şeyler düşünmekte fayda var hayata dair.