28 Aralık 2007 Cuma

Süprizzzz sever misiniz?

Dün akşam doğumgünüm için eşimle öncelikle arkadaşımızın restaurantına gittik.Arkadaşlarımızda oradaydı.Yemek yedik,sohbet ettik.Saat 23,00 gibi pastam geldi,Fatih Ürek'in hadi hadi si ile birlikte.Gene dilek tuttum (yaşasın:)) ,gene üfledim mumları dileklerimin bir an evvel gerçekleşmesi dileğiyle.Sonra eşimin biraz acele ettiğini farkettim ama herhalde uykusu geldi diye düşündüm.Çünkü işi gereği dün arabayla 400 km yol yapmıştı.Sonra kalktık.Hatta kalkınca ''bir problem mi var'' diye sordum.Oda ''Yok ,yorgunum biraz'' dedi.Eve doğru yola çıktık.Ama nasıl hızlı araba kullanıyor.Ben yavaş yavaş diye bağıran bir tip.Evin yoluna girmeyince anladım ki doğumgünü kutlamalarımız henüz son bulmadı.Amcamlara gidiyorduk.Amcamlar,amcamın kızları,babam hepsi oradalar.Biraz oturduk.Işıklar söndü ve içerden üzerinde pembe simli gülleri olan karamelli bir pasta geldi.E ben gene dilek diledim ve mum üfledim.EE olmaz ki demeyin 30 yaşada bu yakışır.Sonra hediyelerim geldi.Ablam çok güzel kırık beyaz,simli triko bir elbise almış,eşim ise paketi açar açmaz çığlık attığım ve daha doğumgünüm sabahı bir kızın ayağında görüp rengini çok beğendiğim çizmeyle rengi aynı olan bir çizme.Çok sevindim,çok mutlu oldum.Dedim ya hediye almayı severim.Bugün de ayağımdalar:))İlk defa bir şeyi sonra giyerim demeden alındığı gün giydim.Hayat kısa neme lazım:)

3 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Ne bu ayol kırk gün kırk gece kutlamaları mı?
Aaaa kıskanmadım şekerim,bak ne iyi hatırlamışsın az kaldı benimkine ve tüm dünya kutlayacak hıııh!

Triko elbise hemde kırık beyaz ha.İncecik bi fiziğe sahip olmalısın.Çizme hemde istediğin renk süper olmuş.Ben de hediye almayı da vermeyi de çok severim.

İlk defa bir şeyi sonra giyerim demeden alındığı gün giydim.Hayat kısa neme lazım:)
Ne kadar tanıdık cümleler :)
Ben de artık alınanı sona saklamıcam,cartdadanak giyecem.Tabi alınırsa.Yine artizlik yaptım "ne alacam"diye kıvranan kocama"Ohooo o bende yaş yetmiş,iş bitmiş,ne hediyesi ayol,bırak bu kapitalist hizmetkarlığını"felan dedim.Ühüüü

pınar dedi ki...

hediyelerini güle güle kullan ginger.
yeni yılın kutlu olsun. sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllara...

ginger dedi ki...

Alınır Biyocum alınır.Ben hep bak bu son bir daha alma diyorum çoğu zaman ama benim eşim her seferinde bir şey almayı adet edinmiş.Kötü mü ,elbette hayır.Bu arada 1,76 boya 57 bazen 58 kiloyum.İnce miyim neyim :)
Teşekkü eredim Pınar.Hepimize sağlıklı,mutu ve huzurlu yıllar.