27 Aralık 2007 Perşembe

Doğumgünüsü varmış bu kızın:)

İyi ki doğdum bennn.İyiki doğdum bennnn....
Yaşasın İyiki doğmuşum:)
Yoksa dünya bir parça eksik kalacakmış.Gerçekteeeennnn:)
Şükrediyorum Allah'ıma. Görüyorum,duyuyorum, yürüyorum , kokluyorum, ağlıyorum, gülüyorum , korkuyorum yani yaşıyorum kısaca. Ne mutlu bana.Daha ne ister aslında insan hayattan değil mi?(Hediyeler hariç ama:) )
Dün kızlarla buluştuk.Canım arkadaşım evinde ağırlamak istedi bizleri.Ne kadar itiraz etsemde dinlemedi.Ne hazırlıklar yapmış.Ama şansımıza elektrikler gitti gelmek bilmedi.Fırında börek bekler,elektrik gelsede pişsem ,kızların ağzına düşsem diye.Neyse aldık böreği evinde elektrik olan arkadaşa götürdük.O gelirken pişirip getirdi.Kısırlar,patates salataları, börekler , pastalar...İçtik,yedik,sohbet ettik anlayacağınız.Sonra yılbaşı hediyelerimizi verdik.Gecenin yıldızı ise süpriz doğumgünü pastasıydı, elleriyle yapmış canım arkadaşım.Süper görünümlü,zor kesimli.
Üfledik,hepimiz için dilekler diledik. Çook güzel hediyelerim oldu.İyi vakit geçirdik anlayacağınız.Ancak mide fesadı geçiriyordum eve geldiğimde.Yatmadan bir şişe soda içmek zorunda kaldım:)
Bu sene kocam başbaşa olmak istediği için birgün önce kutladık kızlarla.Bugün de kocamla kutlayacağız.Bakalım artık.
Kaç mı oldum ? 18 tabiikiii:) Yemediniz değil mi ? 30 oldum çaktırmayın bu arada :)

Not.Kullanılan resim http://www.flickr.com/ adlı siteden alınmıştır.

3 yorum:

pınar dedi ki...

iyi ki doğdun ginger:)) ne güzel pozitif bir yazı. içim açıldı okurken valla:)
hep böyle mutlu ol. nice mutlu yıllaraaaaa:)

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

E bisde bu kızısın doom günüsünü kutlarıs efemm:)
Nice yıllara olsun Gingercimmmmmm

ginger dedi ki...

Pınar,çok teşekkür ederim.Her zaman
depresif yazılar bize göre değil. Arada gülüp eğlenmek azıcık dağıtmak gerek.Bu hayatımız gibi yazılarımıza da yansıyor elbette.Hepimiz mutlu olalım:)
Biyo,sanırsam yakınlarda seninkinide kutlayacağız.Çok teşekkür ederim efemmm:)Hep beraber inşallah.