26 Aralık 2007 Çarşamba

Karalamaca

Bayramda Kayınvalidemler bizde idi.Onlarla bayram ziyaretlerimizi gerçekleştirdik.Evde misafir olması dinlenmeyi engelliyor.Şöyle bacaklarını uzatıp dinlenemiyorsun.En azından benim için öyle.
Kayınvalidemle aramızda hep bir mesafe var. Beni sever bilirim ama o mesafede hep korunur aramızda. Ben hala onlara X anne ,Y baba diyorum.İçimden sadece anne,baba demek gelmiyor. O zaman kendi annem ve babama haksızlık edecekmişim gibi geliyor.
Tek şikayetim çok sigara içmeleri.(Ben ara sıra, eşimse genellikle) sigara içiyoruz ama asla evde içmiyoruz.Onlar geldiği zaman evden içeri girer girmez sigara kokusu çok rahatsız ediyor.Ama o kadar kusur kadı kızında da olur diyerek konuyu tatlıya bağlıyorum.
Ama insanın içinde söyleyemediği şeylerin kalması insanı rahatsız ediyor.Kendi anneniz olsa kırıldığınızı,kızdığınızı,sinir olduğunuz bir davranışı yapmamasını söyleyebilirsiniz.Ama söyleyemiyorsunuz.İçinizde kalıyor.
Neyse tatil bitti.Ama arkasından hemen yeniyıl var.Tatil tatildir.Dinlence ,eğlence hepsi birarada oldu bu aralar.
Kızlarla buluşacağız bugün,onlara küçük üzerlerinde çiçek süslemesi olan bozuk para cüzdanı aldım.Yeniyıl hediyesi olarak.
Eşimede parfüm sipariş ettim,internet üzerinden ama hala gelmedi.Bakalım bekliyorum.
Param olduğu sürece hediye almayı seviyorum.Bana hediye alınmasını da:)
Doğumgünümde yakın:)

2 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Ginger var ya tam düşüncelerim bunlar!
Bizimkilerde buradaydı bı bayram(okuduysan)ben de yazmayı ayıp sayıyorum ama düşünmedende edemiyorum.Tam aksine iyi insanlardır ,zamanında az iyiliklerini görmedim ama ben vıcık vıcık ilişki sevmiyorum.Sadece eşimin anne babası olması sebebiyle yabancı iki insanın benim hayatımın içinde fütursuzca yer almasını,hep bizimle olmasını çok istemiyorum !

Hiç bir iyi kaynana gerçek annenin yerine geçmez ki!
Annen ne yapsa,ne dese sana batmaz.Ama diğerleri batıyor.Hani yürüyüşü taptap yemesi şapşap gelir ya,öyle!

Bizim kaynpederde acaip sigara içiyordu bi ara kan kustu gingercim,aman ne panik ne telaş,hemen bıraktı.Tahliller düzgün çıkınca hadiiii yine!
Tabi koşturacak bi evlat var adama!
Şimdi bu bile bile kanser yada bişi lsa allah korusun tedaviye,hastaneye,bakıma koşturacağız diye hakedeiyor mu bu ihtimamı,bunca gidecek parayı!

Bile bile lades diyorsan tedaviyi de reddedip ne halin varsa göreceksin!Bizi de maddi manevi üzmeyeceksin!Çünkü haketmiyorsun!

Evet bu kadarda faşist düşünüyorum bu konuda!Hİç merhametim olmuyor bu konuda!

Ne pisim deemi:)

(Gözünü seveyim kaldır şu kelime doğrulama saçmalığını ayol,giremiyorum ben bu birbirine girmiş aptal kelimeleriiiiii!)

ginger dedi ki...

Biyocum,haklısın.Pisss misss değilsin ayrıca.Kendini düşünmeyen bir insanı ben nasıl ve neden düşünmeliyim ki!!!
Biz evlenmeden evvel zaten kayınpederim bağırsak kanserini atlatmış.Bağırsağının tamamına yakını alınmış.Ayrıca ailede genetik bir problem var.Kayınpederimin hiç görmediğim babası,annesi akciğer kanserinden,kız kardeşi daha evvelki yazılarımda da bahsetmiştim(ağzına sigara koymamış bu arada)çok yeni bu kanser illetinden vefat etmişti.Ailenin tüm çocuklarının kontrolden geçmesi lazım düzenli olarak.Ve bütün bunlara rağmen kayınpederim öncelikle kendi hayatını, sonrasında ise çocuklarının hayatını dolaylı yoldan (kötü örnek teşkil ederek)tehlikeye atıyor.Ve işin en enteresan tarafı da kayınpederim bir doktor:(
Daha ne diyim ki??