2 Ocak 2008 Çarşamba

2007 2008 e güzel bir pas verdi ve GOLLL oldu

Bir yıl daha geçti ve gitti.Ne kadar evde olmayı yayılmayı sevsemde bir kaç senedir kurtlu kocam sayesinde dışarılarda geçiriyoruz yılbaşını. Yiyoruz ,içiyoruz,oynuyoruz,kuduruyoruz kısaca.Sonra ertesi gün hafif bir sersemlik,bazen baş ağrısı.Neyimizeyse.Sanki normaldede bunları yapamıyoruz gibi.
Ama genede bu yılbaşı iyi geçti.Ben biraz keyifsizdim sadece.31/12/2007 de bir şirketimin envanter denetimine gireceğini öğrendim.E sıkıldım tabii.2007 den girecek çünkü.Şimdi stok sayımları,evrak kontrolleri falan filan bir sürü sıkıntılı ve uzun zaman alacak olan iş.Ve sadece 6 günüm var.Nasıl süper değil mi?Bu arada rutin işlerim dışında ,bir açılış işlemim bir de kapanış işlemim var.
Hani 2008 oğlak burçları için şanslı bir dönem olacaktı.Yalancılaaarrrrr.
Hayat güzel,dünya güzel,kuşlar böcekler,kelebekler,şahane hayatım var bu ara.
Aynen Biyo 'nun dediği gibi galiba.Ben 2008'e giremedim.Bu sene farlı bir durum söz konusu:)

Ama yinede herkesin yeni yılını kutlar,tüm güzellikler sizlerle ve tabiki benimle de olsun dilerim.

2 yorum:

kedi dedi ki...

Anlaşıldı:)
Ben de bu 2008 nereye girmiş diyordum hahhahhhhaaa

Seneye kırın dizinizi evinizde girin anacım.Aaaa ne bu dışarlarda dünyanın parasını saçıyorsunuz,sırf tonla para saçtığınız için eğlenmek adına"ulan kuduralım da bari paralar boşa gitmesin"diye çabalıyorsunuz.

O kılık kıyafet,yapılı saç,makyaj,topuklarla nassı saatlerse oturuyorsunuz.

Yedikleriniz hiç mi gaz yapmıyor?

Osuramadan nassı duruyorsunuz?

Nassı "Ulan şimdi piçamaları çekecektim,koltuğa yayılıp tv seyredecektim ki"diye iç geçirmiyorsunuz?

O gürültüyü nassı kafalarınız kaldırıyor?

Ertesi günki o pis sersemliğe değer mi ?

Yap bişicikler,çağır arkadaşlarından kafa bi iki aile,mis gibi evinizde girin anacım aaaa.

KaynanaBiyo:))))))

ginger dedi ki...

Valla doğru diyosun güzel diyosun Biyo ama evde kuduruk bir koca olunca olmuyo bu dediklerin.Evlendiğimizden beri sadece 1 yeniyılda evde yemek yedik ve saat 23,00 te gene barlardaydık.Benim koca biraz bu gece barda gönlüm hovarda diyenlerden anlayacağın.O yüzden onu evde haylamak çok zor.El mecbur belki bir çocuk felan düşünürsek ve düşünmekle kalmazda olursa günün birinde o zaman belki evde geçiririz yılbaşını:)