29 Kasım 2007 Perşembe

Hayatı SEVİYORUM

Hayatta yazılması gereken ne kadar çok şey var.Yazılması, hatırlanması,tekrar tekrar yaşanılmasını istediğimiz ne kadar çok an var hayatta.Bazen sıkılsakta üzülsekte aslında ne kadar da hızlı arkamızda kalıyorlar farkında mısınız?Ama mutluluğu ne kadar uzun süre taşıyoruz aklımızda ,kalbimizde.Bazen yüreğim dışarı çıkacakmış gibi kabarıyor mutlu olduğumda.Geçici bir süre sarhoşluk yaşıyorum sanki.Mutlu olmak ne kadar kolay aslında tüm hayata rağmen.Sevdiklerinin yanında olması,sevildiğini bilmek.Sıcak bir sobanın başındasın ve dışarda fırtına var gibi.Bugünlerde yaşadığıma özellikle de bu şirin ilçemde yaşadığıma şükrediyorum.Sabah erken saatte limanda yürüyünce denizi ve güneşi görmek o temiz havayı içime çekmek.İçimi ısıtıyor adeta.
Başıma gelen beni huzursuz eden her olayda da telkin ediyorum kendimi.''Sakin ol,telaşlanma'' diyorum.''Ne acıtabilir ki canını daha fazla.''Ve hemen koşuyorum beni seven insanların yanına.
Sığınıyorum onlara.Gülüyoruz,eğleniyoruz.Sakinleşiyorum.Onlar yanımdayken korkmuyorum.
Mutlu olmak lazım hayatta.Çünkü hayat o kadar kısa ki.Çalışmakla ,didinmekle geçiyor yıllarımız.Biraz ara verip soluklanmak gerekir hayatta.Hem kısa molalar her zaman güzeldir.Tadı damağınızda kalır.
Bugün çok seviyorum hayatı.Aslında her zaman seviyorum ama bugün önemli hiç bir şey olmamasına rağmen seviyorum.
Darısı herkesin başına.

Hiç yorum yok: