28 Kasım 2007 Çarşamba

Babam bir alemmm:)

Babamın World puanlarının harcanası gelmiş.Babamda world puanları kırmayarak bana katı meyve sıkacağı almak istediğini söyledi.Malum bahçemizde istemediğiniz kadar elma var.Bunlar nasıl tüketilecek.Efendim gittik world puanlarımızı çatır çatır harcadık.Ben bir de yanına ütü ekledim.Aldık geldik.Neyse babam ilk denemesini dün akşam yapmış.Bugün sabahta ben işe gitmeden evvel kapısını çaldığımda "Dur! sakın bir yere gitme" dedi.Ben şaşkın şaşkın bakarken elinde bir bardak elma suyu ile geldi."Şimdi sıktım iç bakalım beğenecek misin "dedi.Neyse efendim ben içtim." Güzel olmuş.Eline sağlık."dedim."Ama hazır aldıklarımıza benzemiyor ,çok özlü."dedi:o Ben şaşkın " E tabi benzemiyecek o yüzden sıkıyoruz ya ,doğal olsun diye"dedim."Olsun ben gene de sıktıktan sonra çay süzgecinden geçireceğim"dedi.Sen bilirsin demekten başka çarem yoktu.Bu aralar meyve suyuna taktık.Nar,portakal,elma... Bir kaç ay evvel de turşu yapımına takmıştı.Daha önce şişe şişe domates yapımına,zeytin yapımına ...
Emekli olunca hayat daha bir zor anlaşılan.Bütün kış hazırlıklarını babam yaptı yani sağolsun.
Bazen kızsamda ,beni çileden çıkartsada yada ben onu(ben babama benzediğim için ikimizde biraz inatçıyız da),süslü laflar edemem ben edemiyorum ,yani babacığım ,canım ciğerim diyemiyorum.Ama bunlara gerek yok ki.Çünkü ben babam olmasaydı ne yapardım bilemiyorum.İyi ki varsın babam.İyiki hep yanımızdasın.İyi ki kaprislerimin hepsine söylensende katlanabiliyorsun.Pek belli edemesemde pek söyleyemesem de SENİ SEVİYORUM. Biliyorsun değil mi?

Hiç yorum yok: