18 Temmuz 2007 Çarşamba

Mesaj

Adama mesaj attım bugün.Dedim ki; ''Çok üzgünüz.Ama yeni hayatında sana mutluluklar dileriz.Senin ve kadının birlikte veya ayrı her zaman yanınızdayız.Kendine iyi bak.''
Mesaj yazdım çünkü arasaydım neden nasıl niçinlerle onu yoracaktım.Belki de yalnız kalmak,kimse ile konuşmak istemiyordur.Konuşmak istese arardı değil mi?
Ama bir cevap bekledim.Sadece '' SAğOL'' yazan kuru bir cevap.O bile gelmedi.
Merak ediyorum.Nasıl?İyi mi?Neden bu ani ayrılık kararı?
Kızamıyorum ama.Üzülmüştür o da mutlaka diyorum.Yada gerçekten bir depresyon geçiriyordur diyorum.Kararına saygı duymalıyız çünkü o bizim için iyi bir dost diyorum.Diyorum diyorum ama dönüp dolaşıp '' Neden?'' sorusuna gene takılıyorum.
Başka biri olma ihtimali yüksek.Eğer bir depresyon geçirmiyorsa.15 yıllık evliliği 3 ayda bir başka kadının çatırdatabileceğine inanamıyorum.Umarım böyle bir şey yoktur.Çünkü o zaman aşka , sevgiye olan inancım epey sarsılacak.
Kadında şimdi psikoloğa gidiyor.Çünkü nedenini,nasılını anlayamıyor.Sürekli ağlıyor.Umarım çabuk atlatır.Yada çabuk kabullenir daha doğrusu.İşi gücü var çünkü.Nereye kadar izin alabilir ki?
Umarım güneş onlar için yakın zamanda daha parlak doğar.Yeniden mutlu olduklarını görmeyi çok istiyorum.

Hiç yorum yok: