19 Temmuz 2007 Perşembe

Müzik Ruhun Gıdası

Anlıyorum ben seni
Bana aşık değilsin ki
Benim seni çok sevmem kendimle ilgili
Bana biraz zaman ver
Yaralarım çok yeni
Kabahat sen de değil ki
Bu benimle ilgili
Ağla Kalbim
Ağla Gözlerim
Başkasını seversin
Unut onu yüreğim

Bu gün dinlediğim bu şarkı çok hoşuma gitti.Tam da bu aralar gündemimde olan konu ile ilgili.O yüzden sanırım.Şarkı Yeliz'in Yeni çıkan albümü Haykırdım Sessizce den miş.Ama söz ve beste kime ait bilemiyorum.Öğrenir öğrenmez onlarda bu satırlarda yer alacaklar.Emeğe haksızlık yok.
Ayrıca herkesin KANDİLini kutluyorum.

2 yorum:

renkler dedi ki...

Merhaba, aşağıda anlattığın olay beni çok üzdü. 1.5 ayda bir ilişki olabilir mi demişsin. Bence olabilir. Çok aşık olmuş olabilir ama boşanmaya çok çabuk karar vermiş olmalı. Bence şu an kadına destek verin. Ne de olsa boşanmayı isteyen adam. Belki şu an sizinle görüşmek

ginger dedi ki...

Renkler yorumun için teşekkür ederim.Kadınla sürekli konuşuyoruz.Sürekli yanındayız telefonlada olsa.Karşılıklı ağlıyoruz konuşmaktan çok.Önümüzdeki haftada yanına gidip onu yanımıza getirmek istiyorum hatta.Belki biraz değişiklik ona iyi gelir diyerek.Umarım çabuk atlatır.Allah kimsenin başına vermesin.