18 Temmuz 2007 Çarşamba

iki yazı kaydetmişim okuyalım bakalım

Bugün adama mesaj çektim.Dedim ki ; Çok Üzgünüz.Ama yeni hayatında sana mutluluklar dileriz.Senin ve Kadının Birlikte veya ayrı her zaman yanınızdayız.Kendine iyi bak.

Cevap gelmedi.Aramadım oysaki belki konuşmak istemiyordur diyerek. Nedeni nasılı ona kalsın diyerek.Ama bir cevap bekledim. Sadece sağol yazabilirdi.Sadece sağol.

Bilmiyorum.Belki fazla ince düşünüyorum.Belki evliliği ile birlikte tüm hatıraları atmak istiyordur .Tüm arkadaşları ve tüm yaşanmışlıkları .Belki de sadece çok üzgündür oda .Belki yalnız. Belki gerçekten bir depresyon geçiriyordur.Bunlara sebep olan da odur.

Ya da belki gerçekten bir kadın vardır hayatında.Başka bir kadın.

Saçmalıyorum gene.Sadece iki iyi arkadaşımın böyle ayrı olması çok ağır geliyor.Ayrılıklarına bir neden bulamıyorum .Yaralarına derman olamıyorum.Çok dokunuyor.Onları seviyorum .

Ama görünen o ki aralarından biri diğerini sevmeyi bırakmış.Yapılacak bir şey kalmamış.Umarım pişman olmazlar.

Hiç yorum yok: