17 Temmuz 2007 Salı

Artık Seni SEVMİYORUM

Çok sevdiğim iki insanın ayrılık haberi yüreğime bir hançer sapladı.Aklıma geldikçe ağlıyorum.Çok üzgünüm çoooooook. Kadın eşimin kuzeni ama biz adamıda en az onun kadar sevdik.Bizim evlenmemizde , evimizi yerleştirmemizde ,eşya seçimimizde çok emeği var. Bizde çok emeği var.İkisini de öyle seviyorum ki bundan sonra ayrı olmalarını bilmek içimi acıtıyor.Anlam veremiyorum.En son Mart ta görüştük, her şey yolundaydı oysa. Yaklaşık 3 ay evvel yeni bir işe girdi ADAM.Yeni ve yoğun. Cumartesi Pazar demeden saat 22,00 lere kadar çalışıyordu.Zayıflamıştı.Yemek yemiyor çok konuşmuyordu.Çocuk planları yapıyorlardı ama. Son 1,5 aydır da saçma sapan konuşmaya başlamıştı.Bir gün çok seviyordu kadını diğer gün odasında yalnız oturmak istediğini söylüyordu.Bir gün sen benden ayrılamazsın diyor ertesi gün seni aldatsam beni boşar mısın diye soruyor.Bir gün seni sevmiyorum artık ayrılalım diyor sonra kadınla birlikte ağlıyor.Kadın psikolog ayarlıyor adam gitmiyor.Sonra tartıştıkları bir gün haklısın ben iyi değilim psikolağa gidelim diyor.Falan filan.Tembihliyor ayrıca sakın kimseye bahsetme bunlardan kimseyi bir hiç uğruna üzme diye.Ama ilgisi azalıyor kadına öyle arayıp ben geç gelicem falan demiyor.Hiçbir şeyden haberdar etmiyor kadını.Nitekim Cuma gecesi ben artık seni sevmiyorum ayrılalım diyor.Ve kıyamet kopuyor.Aileler giriyor işin içine .Olay çirkinleşiyor.Adam hiçkimse ile konuşmuyor,telefon numaralarını değiştiriyor.Annesinde kalmaya başlıyor.Kadın gidiyor evden eşyalarını topluyor.Herşey böyle anlamsız bitiyor.1,5 ayda 15 yıllık ilişki bitiyor.Tek yapılan açıklama artık seni sevmiyorum.Ve kaçarcasına gitmiş adam bu sözün arkasından sorulan başka biri mi var sorusundan sonra.Ben bunları haketmiyorum diyormuş hep.Haketmiyorum.Ama kadın da haketmiyor.Bu kadar kısa bir açıklamayı.15 yıllık bir ilişki masada karşılıklı konuşmayı hakediyor en azından.Başka bir kadın olma ihtimali var mı gerçekten bilmiyorum.1,5 ayda çok zor değil mi? Benim de kafam kazan gibi ne yazdığımı bilmiyorum.Kusura bakmayın ÇOOOOOOOOOOOOOOk üzgünüm.15 Yıllık ilişki bir kalemde silinmeyi haketmiyordur herhalde?:(

Hiç yorum yok: