3 Mart 2008 Pazartesi

Dışarda Hava Güzel


Cumartesi yazdan kalma bir gün yaşadık.Nasıl güzel günlük güneşlik.Ama ben naptımm. Bütün günü evde geçirdim tabikiii.Biraz çamaşır yıkadım,biraz temizlik yaptım,e yemek yaptım.Arada balkonda (tabiki balkonu yıkadıktan sonra)keyif yaptım.Benim için oldukça hareketli geçti yani.Akşamda tüm aile hamsi partisi yaptık mangalda.Ama ne mangal.Hamsiler küçük mangal büyük.Epey bir uğraştık.Aman düşmesinler ,dikkat et çığlıkları arasında güzel bir mangal partisi yaşadık.Değdi yani.Gecenin sonunda ben amcamın kızının evinde yorgunluktan olsa gerek bitap düşerek şöminenin önünde uyuya kalmışım.Zaten hep derim bir önceki hayatımda kesin kediydim.Nereye gidersem gideyim bir evde odun sobası,şömine gibi ısı kaynakları varsa ben hemen dibindeyim.Kimseye kaptırmam.
Ben cumartesi günlük güneşlik olunca sandım ki pazar günüde öyle olacak.Seviniyorum işlerim bitti,pazar günü aylak aylak gezebilirim diye.Ama ne oldu,yağmur yağdı ühhüüühhüüü.Bütün planlarım altüst oldu.Bütün gün gene evdeydim ve hiç durmadan kendime yapacak işler buldum.En son eşim "Ya yeter artık bir otur.Yardım edeyim diyorum yok yapılacak bir şey diyorsun ama sabahtır hiç durmadın.Enerji içeceği falan mı içtin sen?"dedi.O kadar yani.Bende şaşırdım sonra kendime ya nasıl yatıp televizyon seyretmedim(yağmurlu havalarda en sevdiğim şey film izlemek)diye ,gazeteleri bile okumamışım yani.
Aman neyse önümüzdeki hafta daha sonraki hafta daha güzel günler olacak inşallah.O zaman çıkarız dışarı.Napalım.Ühhhhüüüü

NOT.Resim http://www.flickr.com/ adlı siteden alınmıştır.

2 yorum:

pınar dedi ki...

önceki hayatımda kediydim heralde diye ben de çok söylerim:) önceki evde sobanın dibinden ayrılmazdım, şimdi kaloriferli eve girip gidip ısınacak bi ısı kaynağı bulamayınca zor oluyor:)
ve benim de yağmurlu havada en sevdiğim şey film izleyip gazeteleri okumak:)bu pazar yağmur uyurken yaptım onu da:)

ginger dedi ki...

Kaloriferinde önüne oturuyorum ben.Hatta bazen sırtımı dayayıp saatlerce önünde oturuyorum.Hiçbir şey beni engelleyemiyor yani.