28 Mart 2008 Cuma

Ayrılık Zor Şey

Dostlarımdan biri İstanbul'a taşınıyor.Çok üzülüyorum.Diğer dostlarımdan farlı şeyler paylaşabiliyoruz onunla.Bir yanım hiç gitmesin istiyor ama bir yanımda aldığı eğitimlere bakınca buralarda ne yapacak diyor.Oturup ağladım bugün,o derece yani.Ne kadar değişen bir şey olmayacak desekte biliyorum değişen çok şey olacak.Aklıma estiğinde çıkıp ona gidemeyeceğim,akşam canımız sıkıldığında gel okey oynayalım diyemeyeceğim,makarna yapıp hadi gelin ,gelirken de şarap alın diyemeyeceğim.Çatlaklığına gülemeyeceğim.Hiç tanımadığımız bir adama,kadına bir şey sorupta yanlış cevap aldığında , karşı tarafa " Olur mu annem" deyişine yarılıncaya kadar gülemeyeceğim.Minnoş deyişine "Ben kedimiyim" diye homurdanamayacağım.
En kötü günümde ofisime uğrayıp 2 dk da moralimi düzelten ,inanılmaz pozitif canım arkadaşımı o kadar çok özleyeceğim ki.Daha evvelde ayrılmıştık.Üniversite,master falan diye ama bu çok zor geldi.Şimdi ben kimi her doğumgününde çanta ve küpeye boğacağım,kime şeftali reçellerimi tattıracağım,kimi teselli edeceğim karşılaştığı problemler karşısında.ÜÜÜÜÜÜÜÜÜFFFFFFFFFFFFF.
O hayallerinin peşinden gidiyor ,umarım o hayaller gerçek olur da şöyle bir keyif kahvesi içeriz beraber.

4 yorum:

pınar dedi ki...

bulunması en zor şey iyi bir dost. o yüzden ne kadar üzüldüğünü tahmin edebiliyorum ginger. ama gönüller bir olsun demi. senden uzakta olsa bile öyle bir dostun olduğu için öyle şanslısın ki...

ginger dedi ki...

Biliyorum ama üzülüyorum genede. Araya giren zaman beni korkutuyor birde.Sanki bir şeyler yok olup gidecekmiş gibi geliyor.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Her dost dosdoğru dost olmaz! lafı boşa değil, haklısın. Ama hayat işte. Ben de en yakın dostumdan senelerdir ayrıyım ama yılda bir-ki kez bir araya gelsek de değişen hiçbirşey yok! Birbirimizi çok arıyoruz orası ayrı...

ginger dedi ki...

Kirpikteki gözyaşı,dostlukla ilgili söylenen her söz ne kadar da doğru değil mi?Ayrı yerlerde olsakta paylaştığımız gökyüzü buluşturuyor bizi diyelim avutalım kendimizi:)