9 Ocak 2008 Çarşamba

Ordan Burdan,Sağdan Soldan ohhhh :)

Baktım şirketin sahibi işle ilgilenmiyor,baktım ben sadece kendimi yiyip bitiriyorum,baktım yüzüm sivilcelerle dolup taştı,baktım oturamıyorum, yiyemiyorum,uyuyamıyorum ama baktım karşılığını da alamıyorum. Müşterimin telefonları kapalı,ulaşamıyorum.Haber bırakıyorum bana geri dönmüyor. Elemanlarına yaptırdım stok sayımı geçtim faturanın başına ,reeliden fazla olan stokları kontrol ettim olanları çıktım.Oh be kardeşim ne yanii.Öleyim mi?Ödesin Kdv mi ödeyecek Kurumlar Vergisi mi?Bana ne ya. 2 kilo kaybettim stresten.Adamın derdi beni gerdi.Ya yarına çıkacağımı biliyor muyum? E o zaman niye sıkıyorum ki kendimi? Dimi ama ya.
Neyse tam neşem yerine gelmese de içim içimi hala kemirsede kendime sürekli bunları söyleyerek telkin etmeye çalışıyorum.Yarın ne yaşayacağımı bilmeden bugünümü neden zehir ediyorum ki.Tabi işin getirdiği sorumluluk da var.Ama mümkün olduğunca az stressss bundan sonra.(Gel de inan ma bu söylediğime:)) Akşam bir kadeh şarap içiyorum çok strese girdiğimde,yemek yaparken özellikle.Sonra bakıyorum şarkılar mırıldanıyorum farkında olmadan.Budur işte diyorum hayat,işive stresini eve taşıma. Bırak kanatlanıp uçup gitsin aklından,yüreğinden bir süreliğine en azından.Neyse olacağım olacağım.Yolun daha çok başındayım.Emekliliğe daha çok var o zamana kadar olurum ben.
Hayatı seviyorum yine de.Birileri ağlarken birileri gülsede,birileri ölürken birileri doğsada ,cenaze evi ile düğün evi yanyana olsada bu tezatlığı seviyorum.Burukta olsa gülümsetebiliyorsa hayat seni gerisi boş ben iyi biliyorum.Her şey ,ölen de kalan da geride kalıyor.Aslolan yaşam ve yaşadıkların.Bir avuç yaşam elinde kalan.Uzun ve ya kısa.Tatlı ve ya acı.Olsun tatlıyıda seviyorum acıyıda diyeceksin ve oturacaksın oturduğun yerde.

2 yorum:

pınar dedi ki...

ah o yaşam tarzını bir benimseyebilsem ginger çok mutlu olucam ben de ama... "olsun tatlıyı da seviyorum acıyı da" demek ve o günün tadını çıkarmak istiyorum ben de.

ginger dedi ki...

İdeal yaşam biçimi Pınar.Ama uygulamak öyle zor ki:)