10 Aralık 2007 Pazartesi

BALIK

Eşim balıktan 4 kg luk bir akya ile döndü arkadaşlar.Bir orta boy çöp poşeti mercan da KDV'si.Yani değdi bu sefer gittiğine.Gelince uykusuzluktan bayıldı ama olacak o kadar:)
Yine temizlemek yengeme düştü .Bende başında bakıyorum,nasıl ayıklandığı konusunda bir fikrim olsun en azından diye.Yengem bağırsak bölümünü temizlerken ben fenalaştım yine. Galiba beni kan tutuyor.Aslında öyle çok nazlı,narin bir kızda değilim ama . Ne oluyorsa artık.
Balığa mı ne oldu? Ne olacak kalabalık bir aile toplantısı yapıldı ve artık yok:)
Buralarda meşhur,genelde büyük balıktan yapılan , yedibaharlı adı verilen bir balık yemeği oldu kendileri. Çok da güzel oldu,pek de güzel oldu.
İyi Haftalar efendim herkese.Havalar güneşli olmasa da bugünlerde,bizim içimizin güneşi sıcak ve parlak olsun efendim.

2 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Ben de anlamam ne anlarlar ööööyle durup balık oltası tutmaktan:/

Git al balıkçıdan,onların işi bu?Sizin hiç işiniz gücünüz yok mu dimi:)

Defne yaprağı da koydun mu?
Afiyet olsun.
Olsun efenim herbi yerimiz güneşli olsun:)))

ginger dedi ki...

Koymam mı? Onsuz olmaz.Bilmiyorum ki balıkçılar nasıl para kazanacak, herkes balığa giderse:)