4 Eylül 2007 Salı

Leyleği Havada Gördüm

2007 yılına otobüste girmiştim.Hani derler ya nasıl girersen öyle geçirirsin 1 yılı diye.Yeni Yıla girerken ,kimi kırmızı ve yeni iç çamaşırı giyer donansın diye,kimi gülümseyerek ve şarkılar söyleyerek girer hep mutlu olsun diye kimi de sevdiklerine sarılarak girer hep sevgi dolu kalsınlar diye.
Bu yıl benimde yolda girmem münasebetiyle sanırım ömrüm yollarda geçti. İstanbul ,İzmir derken bu hafta sonu da Eskişehir'deydim.
Eskişehir'de beni çok etkileyen ve hayatımda ilk defa karşılaştığım bir manzaradan bahsetmek istiyorum.Keşke iyi bir fotoğraf makinem olsaydı da sizlerlede paylaşabilseydim o manzarayı.
Kahvaltıdan sonra balkonda kahve keyfi yaparken,gökyüzüne doğru kafamı kaldırmamla çığlık atmaya başladım.Yüzlerce Leylek,yavrularıyla beraber göç ediyordu.Holezon şeklinde kafamızın üstünden süzüle süzüle,döne döne hiç kanat çırpmadan öylece göç ettiler.Uzun süre hiç konuşmadan öylece bakakaldım.Daha evvel tabiki leylek gördüm ama hiç böyle bir olaya tanık olmamıştım.Nasıl güzellerdi anlatamam.Ne kadar çoklardı.Nasıl da güzel süzülüyorlardı.
Şimdi bu kadar çok leyleği havada gördüğüme göre gene halk arasındaki inançtan yola çıkarak gezmeye devam edeceğimi düşünüyorum.Bu da beni mutlu ediyor:)Hiç gezmeyi sevmiyorum anlayacağınız ;)

2 yorum:

pınar dedi ki...

leyleği havada gördüğüne göre sen 2008i de yollarda geçireceksin demek:P
bu yaz benim de ömrüm yollarda geçti ama bu kadarı yetti bana üstelik de çocukla olunca. neyse günahını almayayım şimdi kızım yaramazlık yapmadı hiç yolarda ama artık evim güzel evim diyorum ben:)

ginger dedi ki...

ben de çocuk olunca gezemeyeceğimi düşünürüm hep Pınar.Ama buraya gelen turistlere bakıyorum bırak bir taneyi iki-üç çocukla tatile gelenleri var.Onlar yapıyosa bizde yaparız diyip kendimi avutuyorum.Rahat olmak lazım.Şimdi iş güç diyerek gezemiyoruz yarın çocuk küçük diyerek.Eee çocuk büyüyünce de bizlerle plan yapmak istemeyecek.Ne zaman gideceğiz ki tatile:)