27 Haziran 2007 Çarşamba

Sıcak çok sıcak

Sıcak çok sıcak , daha da sıcak olacak diye bir şarkı vardı.Aynen yaşıyoruz şu anda bu şarkıyı.Güzide turizm ilçelerinden birinde yaşıyorum.Ve sabah saat 9,30 civarı 42 dereceyi gördük.Allah sonumuzu hayır etsin.Ofisteyim klima şöyle bir estiriyor.Canım dışardaki işler için adım atmak istemiyor o kaynar kazana.Buharlaşırım diye korkuyorum.Bakıyorum millet harıl harıl denize gidiyor:( Çalışsam bir türlü çalışmasam ? Şöyle yazları çalışmayacağım sadece kışları çalışacağım bir iş istiyorum:)Daha evvel 1 yıl çalışmamayı mecburiyetten denedim çünkü.O zaman da üstüme üstüme geldi ev.Baktım kafayı yemek üzereyim.Depresyonun o yağmurlu sokaklarında yürüyorum.Sokaklara vurdum kendimi.Sabahtan akşama kadar kış kıyamet demeden yürüyordum sokaklarda.O sebepten hiç çalışmamak bana göre değil.Ama kışları çalışayım,yazları deniz , güneş ,arkadaşlarla sabahlara kadar sohbet edeyim yani kısacası biraz yayayım istiyorum.Ama tabii bu durumda arkadaşlarımında çalışmaması lazım .ÜFFFFFF çok zor. Hiç gerçekleşemeyecek hayaller bunlar.Ama ben yinede şanslıyım kentte yaşayanlara oranla.Haftasonları benim en azından . Denizin güneşin tadını çıkarabiliyorum. Bunada şükür.

2 yorum:

pınar dedi ki...

ginger öğretmenlik tam sana göre bir iş heralde:)

ginger dedi ki...

Galiba :)Ama geç kaldığımı düşünüyorum bunun için.