22 Haziran 2007 Cuma

blogların düşündürdükleri

Bloglara ilgim işlerimin çok yoğun olmadığı dönemde yemek blogları ile başladı.Malum insanoğlunun önce karnı doyacak. E tabii birde evde et obur bir koca varsa farklı tarifler edinmekte fayda var.Yemek sitelerini gezerken farkettim hayattan kesitler sunan blogları.O gün bugündürde sıkı takipçisiyim .Bazen üzüldüm onlarla bazen sevindim . Bazen teselli yorumları yazmak istedim bazen de tebrik . Ama cesaret edemedim.Benim bile zaman zaman nefret ettiğim çekingen bir yapım var malesef. Ama hayatımı değiştirmeye karar verdim sonunda.Bakalım hep beraber göreceğiz inşallah :)
Aslında yazmak istediğim bu değildi nereden nereye geldim.Yemek bloglarını takip ederken özellikle son zamanlarda bayanların pasta konusunda ki marifetleri beni yıllar öncesine götürdü.Bir fotoğraf karesi geldi aklıma .Tahminen 6 yaşıma girerken.Önümde farklı ebatlardaki tepsi ile yapılmış katlı bir doğumgünü pastası. Kakaolu muhallebi ile kaplanmış ve sanırım sade muhallebi ilede süslemeleri yapılmış. Galiba o zamanlar pastanelere pek minnet etmiyormuşuz.Yanımda Canım annem ,kucağında pek sevgili muhterem kardeşim (ne kadar da ufakmış)ve aile eşrafı .
Çok sıcak bir fotoğraf benim için.Ve o fotoğrafın içindeki kız dün gibi hatırlıyor.Amcasının kızları ve annesi o pastayı yaparken duyduğu heyecanı...Fotoğraftaki kızın üzerindeki kazakta Amcasının kızının doğumgünü hediyesi kendi örmüş ve o kadar güzelki , o küçük kız hala saklıyor o kazağı olurda bir kızı olursa giydirmek için.Belkide o kazağı giydiği günkü kadar mutlu olsun istiyor çocuklarıda ... Ya çok mu melankolik oldu :) Neyse dedik ya hissettiklerimizi yazacağız .Bugün bunları hissettim sadece.

2 yorum:

pınar dedi ki...

merhaba ginger. blogun hayırlı olsun:) ben de 2 yıl önce yemek siteleri sayesinde tanıştım bloglarla:) o gün bugündür de kopamıyorum. bağımlılık yapıyor:)

ginger dedi ki...

Teşekkür ederim Pınar.Umarım devamlı olabilirim.Senin blogunuda yakından takip ediyorum.Dediğin gibi bu bağımlılık yapan bir oluşum.Kızını görüp görüp hem özeniyorum hemde birazcık sıkıştırmak istiyorum.Allah bağışlasın.