16 Haziran 2008 Pazartesi

Ah Bu Sorular?????

Bazen düşünüyorum da her şeyi ne kadar çabuk kabullenen bir toplum olduk.Hiç savaşmadan yenilgileri kabul ediyoruz.Devletin herhangi bir kurumu ile uğraşmaktan kaçınıyoruz.Yeni çıkan kanunları sanki kendi ülkemizde uygulanmayacakmış gibi düşünüyoruz.Gerçi düşünüyormuyuz onuda bilmiyorum ama.Dizilerdeki yaşamlar, karakterler bizi daha çok ilgilendiriyor.Sokağa dökülen o binlerce kalabalık bile neden sokaklara döküldüğünü unuttu sanırım.Yada hala neredeyse hergün şehit vermemize rağmen Mehmetçiklerimiz unutuldu.Unutulmaz dediğimiz her şey unutuldu gerçi benim memlektimde.Bu ülkenin ne şartlarla kazanıldığı unutuldu önce,daha doğrusu sadece resmi bayramlarda hatırlandı,kutlandı.Sonra bu ülkeye faydası dokunanlar.Hiç yoluna ölenler.Suikasta kurban gidenler.Susurluklar.Depremler.Denize sızan petroller.Ölen Mehmetçikler.Herşey unutuldu.Geriye hiçbir şey kalmadı sanki.Hangi noktada bu hale geldik.Hangi noktada millet ve ulus olduğumuzu unutup bizler,sizler,onlar olduk.Daha doğrusu nerede yanlış yaptık?Ve en önemlisi bu yanlışı düzeltmek mümkün mü? Çocuklarımıza,torunlarımıza güzel bir Türkiye bırakmak mümkün mü?

2 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Çoook uzun yıllar geçmesine gerek kalamdan hooop tüketip yeni olaylara bakıyoruz.Çok garip ve korkutucu:(

ginger dedi ki...

Ümitlerimi kaybediyorum.Bazen hiç arkama bakmadan terketmek istiyorum Türkiye'yi.Ama ben gidersem ,sen gidersen kim kalacak ki savaşacak geriye.