16 Haziran 2008 Pazartesi

BİR YIL NE DE ÇABUK GEÇTİ

Zaman o kadar hızlı akıyor ki.Dönüp arkaya baktığımda günün telaşından bir çok şeyi yapamadığımı farkediyorum.Bazen bi es vermek gerekiyor.Günlük koşuşturmanın içinde 1 (BİR) yılımı doldurduğumu bile farketmedim şu blog dünyasında.Kendimi tam ifade ettim mi bilemiyorum?Ama geriye dönüpte şöyle bir baktığımda yaşadıklarımı okumaktan ,o andaki duygularımı hatırlamaktan hoşlandım.Yıllarca günlük tutup sonra onları bir çırpıda yakan ben,bir daha bunun olmasına izin vermeyeceğimi farkettim.Benden sonrakilerede bir şeyler kalsın istiyorum.Dedemin anlattığı bir çok şeyi hatırlayamayan ben ,benim torunlarım saçma sapanda olsa bazen yazdıklarımı okusunlar ,benim dünyama girsinler istiyorum.Azda olsa neler yaşadığımı bilsinler istiyorum.
Neyse uzatmayalım.Bir yıldan daha uzun yıllar yazmayı diliyorum kısacası kendi kendime:)

4 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Ben seni anladığımı düşünüyor ve hatta seni seviyorum cincırım.

Hakkaten çok hızlı geçiyo zaman yawww:/

ginger dedi ki...

Teşekkür ederim.Bende seni seviyorum ;)

Asortik Krep dedi ki...

Bir sene mi..? Biz eskidik desene :) Ben kendimi hep yeni sanıyorum :)

ginger dedi ki...

Kendini nasıl hissediyosan bırak öyle kalsın:)