27 Haziran 2008 Cuma

Ciğerim yanıyor :(

Tam bloğu güncelleyecekken dışarda hava gri bir hal aldı.Sıcaklıkta arttı mı ne derken kötü gerçeği çok geçmeden anladım.Gene vatanımın ciğerleri yanıyor.Gri küller kar gibi yollara atıyor.Gözlerimde yaş bu cehalet ne zaman bitecek diyorum.Ne zaman.Şimdi amcamın kızını arıyorum.Yangın nerede ne yapabiliriz diye.Gingerem diyor evimize o kadar yakın ki koş gel.Hem ağlıyorum hem gidiyorum.Ormanlarımızın yandığı yetmiyor mu diyorum?Neyse bunları yazdığıma bile şaşabiliyorum.Ben kaçıyorum.Bakayım belki bir şeyler yapabilirim.:((((((((((

3 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Marmaris aşığı ve yaşamış biri olmasamda bu kadar üzülürdüm ama buradan ciğerimizi yanıyor bizimde be cincırım:(
Üstelik evimizde armutalanda:(((

ginger dedi ki...

O ormanlar o kadar zor oluşuyor ki.Bir fidan kaç yılda ne zorluklarla o hale geliyor.İçim yanıyor.Her yanan ağaçta benimde içime ateş düşüyor.Bunu böyle hissetmeyeni anlayamıyorum.Her balkona çıktığımda o simsiyah alanı görmemek için kafamı çeviriyorum.Ne acı.Cehaletimizin bitmeyeceğini düşünüyorum.O ormanı yok edenlerin umarım yanına kalmaz:(

ginger dedi ki...

Üstelik Marmaris zümrüt yeşili güzelliğini kaybederken bana öylece durmak çok ağır geliyor.Armutalanda evi olanların o yangınla yüzyüze geldiklerindeki çığlıkları,yalvarmaları,ağlamaları insanın aklından çıkmıyor.Ya o ormanın çığlıkları,ağlamaları...