11 Nisan 2008 Cuma

Selam vermek bu kadar zor mu?

Bugün bir karar verdim.Karşıdan gelen herkese selam vereceğim ,iyi günler dileyeceğim diye.Öyle geldi içimden.Mutlu olmak karşımdakinide mutlu görmek için.Tanımadığım insanlara,şeklen bilipte ismen bilmediğim insanlara,kuşlara,böceklere herkese herkese.(Bahar mı geldi ne?Aman ha genç kızlar evli olmayan bayanlar öyle herkese selam vermeyin.Sonra kurtulamazsınız:)
Ben verdim ama almayan da oldu.Canları sağolsun.Hayatta en sevmediğim şeydir aslında ama olsun.Çok odun var dünya üzerinde çokkk.Ben iyi günler diliyorum bön bön bakıyor bazıları.Ne oldu ya biz bir anda nasıl bu kadar değiştik.Nerde o Türk insanın sıcakkanlılığı.Neyse vazgeçmedim yinede devam.

Herkese selam olsun.

2 yorum:

pınar dedi ki...

ben de sabah otobüse binerken şoföre günaydın diyorum ama suratıma bön bön bakıyor tüm şoförler. sanırım vazgeçicem artık:(
ama bazı sabahlar otobüste denk geldiğim bir bayan var o tüm otobüstekilere, hiç tanımadığı halde güler yüzüyle içten bir günaydın diyor. tanımıyorum ama ona çok ısındım:)

ginger dedi ki...

Bende zaman zaman selam vermeden ge�ti�imi farkettim �evremdekilere.O y�zden selam vermeye karar verdim.Herkese.Baz�lar� b�n b�n baksada dolmu�a binerken merhaba demek,inerken hay�rl� i�ler dilemek bana iyi geldi.B�ylede devam etsin istiyorum.O y�zden sen selam vermeye devam et.B�rak o baks�n b�n b�n.Biliyorum biraz zor.Bir insana selam verip onun b�n b�n sana bakmas�.Ama y�lma olur mu?Baz� de�erlerimizi zamanla kaybediyoruz.En az�ndan bunu kaybetmeyelim.Bir selam� esirgemeyelim �evremizdekilerden.