10 Nisan 2008 Perşembe

Davacıyımmm

Şekerler geçtiğimiz günlerde yerel televizyon kanalımızda canlı yayına çıktım.Üyesi olduğum bir dernekle ilgili olarak.Son dakika golü oldu biraz.Ofisten çıktığım gibi gittim.Allah'tan makyaj yapmıştım azıcık.Aman ne zor şeymiş bu canlı yayın dedikleri.Ayaklarımın titremesine engel olamadım.Bir de nereye bakacağımı bilemedim.Kıza baktım ,bir de yanımda oturan arkadaşıma.Zaten çok az müsade etti arkadaşım konuşmama ama olsun.Söylemek istediklerimi söyledim yine de.Geceyarısı tekrarını izledim.Ses tonunu bilemez ya insan.Duyunca çok beğendim ses tonumu.Ama görüntümü beğenmedim.Ayna da daha farklı görüyodum halbuki ben kendimi:/Eşim şehir dışında olduğu için seyredemedi.Şimdi CD sini isteyelim diyor.Yok daha neler.Görmemiş programa çıkmış tutmuş CD sini istemiş.Ben görüntümü beğenmeyince " Allah'tan kanal yayına yeni başladı.Fazla seyreden olmamıştır"diye düşünürkene bide ne göreyim karşılaştığım herkes "İyi konuştunuz,seyrettik sizi" demesin mi:/Özgüvenimi zedeledi bu televizyon programı.Davacıyımmmmm:/

Hiç yorum yok: