15 Nisan 2008 Salı

Haftasonu


Haftasonu haftasonu dediğimiz 2 günlük hayal.Keşke daha uzun olsa:/
Bu haftasonuma iyi başladığım için olsa gerek iyi bitti.Cuma canım arkadaşlarımla yemek yedik.Kah güldük kah üzüldük.Ama ağlamadıkkkkk:)Bol bol dedikodu yaptıkkk:)Mekanda çok güzeldi ama yemeklerimiz unutuldu saat 20.00 de gittiğimiz restaurantta yemekler 22.00 gibi geldi.Ben garson kızı öldürecektim nerdeyse.Ama arkadaşlarım sakinleştirdiler beni.Velhasıl gelen yemekler de kötüydü ama sohbet iyi olduğu için geri kalan herşey bahane dedik.Sohbete devam ettik.Ertesi gün deniz kenarında bir bahçeye gittik,aile eşrafı ile.11 kişiydik.Kahvaltı yapıldı,miskinlik yapıldı,dağ taş aşıldı sılcan(sarmaşık)toplandı.Akşamüstü denize karşı çay keyfi yapıldı.Mayomu götürmüş olsaydım denize girebilirdim.Hava güneşli değildi ama inanılmaz sıcaktı.Hele deniz dümdüzdü.Akşam mangallar yakıldı.Yemekler yendi,sohbet edildi.En zoruda geri dönmesi oldu:(
Pazar günü de hava aynıydı.Güneş görünmüyor ama inanılmaz sıcak.Kalktık yatlimanına gittik.Arkadaşlarla bir restauranta oturduk.Sohbet yemek gene hepsi bir arada.Sonrasında arkadaşımızın cafesine gidip dart oynadık.Ordan bir barın açılışı varmış,oraya gitmek istediler.Gittik.Arka masada duruyoruz,kapıdan uzun mu uzun, zayıf mı zayıf ,mini mini elbiseli bir hatun girdi.Biz buda kim falan diye bakarken,bardaki bir yazı dikkatimi çekti.Gelen hatun o gece orada sunuculuk yapmak için gelen manken kızlarımızdan biri.Eccceee Gür-Sel miş.Ama boy desen boy,zayıflık desen zayıflık,selülit falan da yok.Nerden mi biliyorum?Dedim ya mini miniydi elbisesi hakikaten:)

4 yorum:

pınar dedi ki...

harika bir haftasonu geçirmişsiniz ginger, çok özendim size. biz cumartesi çıktık gezmek için ama 2 saat sonra yağmurun uykusu geldiğinden eve dönmek zorunda kaldık:P

ginger dedi ki...

Yazıyı bugün tekrar okuyunca ben bile özendim kendime.Ne diyeyim:)
Ama çocuğun olunca hayat biraz daha zorlaşıyor galiba.Aman hasta olmasın,uyku düzeni bozulmasın.Sen de haklısın ne diyebilirim ki.Ama nasıl alıştırırsan öyle gidermiş bunuda unutmamak lazım sanırım.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Merhaba:) Çok güzel olmuş, arada iyi oluyor! Demek deniz mevsimi açıldı oralarda:) Biz de bu haftasonu kaçacağız bir yerlere nefes alabilmek için:) İstanbul'dan sevgiler...

ginger dedi ki...

Arada bir durup nefes almak çok önemli.Hayatın o karmaşasını geride bırakabilmek için.Nerde yaşarsan yaşa ister bir şehirde ister bir köyde arada herşeyi bir yana bırakıp küçük kaçamaklar yapmakta fayda var kanımca:)