22 Nisan 2008 Salı

Binalar,Borular,Kokular :((

Bahçeli evlerimizde oturmak,asmaların gölgesinde çay içmek,dut ağaçlarına salıncak kurmak varken biz beton bloklardan oluşan apartmanlar yapmayı seçtik.O da yetmedi bu beton blokların mimarisinin iyi olmasına önem vermedik.(ŞŞŞTTT İstisnalar kaideyi bozmaz)Tabiii o da yetmedi ki bizlere binaların içinden dışından olmadık borular,bacalar geçirerek daha da beter hale getirdik binalarımızı.Bide boyadık onları cart renklere.Hiç önemli değildi diğer gözlerin gördüğü,bizim işimiz olsun da değil mi?
Bu kadarına da pes ama artık.Konutların altına verilen restaurant ruhsatlarını şiddetle kınıyorum.Zaten çok güzel olmayan binalarımız daha çirkin hale geliyor.Levhalarla,borularla.Yaz aylarında pencere açamıyorsun.Yemeklerin kokusu her yeri sarıyor çünkü.
Hele bugün evimin yan cenabında gördüğüm manzara karşısında ne yapacağımı şaşırdım.Akrabalarımdan birinin restaurantı var yanımızda.Ve o şahıs benim yan duvarıma ,döner taktığı yer için, boru döşedi.Bilin bakalım boru nerde bitiyor.Penceremin hemen üstünde.İnanamıyorum ya.Ne kadar düşüncesiz olduk:(
Nasıl olacak bütün bir yaz döner kokusu bilemiyorum.hadi kokusunuda geçtim ya o çirkin boru görüntüsü.Ne pencere açtıracak bu yaz bize ne de balkonda rahat verecek.Gerek kokusu gerek görüntüsüyle.Neyse bir kez denesinler bakalım.Koku gerçekten soldan soldan gelirse bende onlara soldan soldan gideceğim gibi görünüyor.Neyse bir konuşalım bakalım ne diyecekler:(

4 yorum:

Tijen dedi ki...

Haklısın komşu.
Ben de bakıp bakıp bu kadar çirkinliği nasıl yaratabildiğimize şaşıyorum!

ginger dedi ki...

İnsanın kendine yaptığını kimse yapmazmış derler ya.İşte bizim ki o durum.Kendi kendimize güzelim bahçeli evlerimizi bozup sözde zamana ayak uydurduk.Keşke öyle bıraksaydık ta zaman bize ayak uydursaydı:)

Asortik Krep dedi ki...

Bacayı dama kadar uzatmak zorunda..Kurallar böyle..Olmazsa rahatsızlığını söyle..Yapmak zorunda..

Muhtemelen bugünkü yazında yazdığın o ama yine de senin iyiliğini düşünmek zorunda :)

ginger dedi ki...

Söyledim ,hatta babama söylettim.Ama henüz herhangi bir şey yapmadılar.Bakalım ne olacak.Balkonumu bile kullanamıyorum.Kukuman kuşu gibi odalara hapis oldum:(