25 Ekim 2007 Perşembe

BOŞLUK

Güzel şeyler yazmak istiyorum.Kuşlardan , böceklerden ,çiçeklerden ,yağmurdan ,toprağın kokusundan bahsetmek istiyorum.Ama olmuyor.Çok mu etkilendim bu sonbahardan bilemiyorum.Herşey üstüste geldi galiba.Sonbahar , eşimin işi ,şehitlerimiz ,sınır ötesi operasyon dalgaları beni fazla sarstı.Haber seyretmeyi yasakladım kendime.Ağlamaktan mecalim kalmadı çünkü.Bayrak görsem gözlerim dolar hale geldim.
Kısa zamanda toparlanmayı istiyorum.Kendime güzel uğraşlar bularak beynimi rahatlatmak istiyorum.Nasıl bir uğraş bulacağımıda bilemiyorum.Küflenmiş bıçak gibiyim desem ,çok mu ilginç bir benzetme yapmış olurum.Öyleyim işte,işe yarayan bir aletim ama...
Neyse bir lodos lazım şimdi bana ,bir kürek bi kayık ,zulada bir kaç şişe yakut yer gök kırmızı.
Söverim gelmişine geçmişine ayıpsa ayıppppppppppppp...

1 yorum:

ginger dedi ki...

işlem tamam biyo;)