1 Aralık 2008 Pazartesi

ÇEMBER

Ne garip yazacak o kadar çok şey var ki hayatımdan kesitlerde.Ama ne yazacak zaman bulabiliyorum ne de hevesim var yazmaya.Yaşamımda olağanüstü güzellikte şeyler oluyor yazmak istiyorum.Ama bunu istedikçe beni bir şeyler daha da derin bir bataklığa çekiyor.Gerçekten vadettiği günler gelecek mi HAKKIN? Ya da her fırtınadan sonra güneş yeniden doğar mı? Gece gündüze döner mi?Bu düşünceler içersinde düğüm oldum.Çözülemiyorum.Çözülemeyincede çözemiyorum sorunları:(

Allah'tan ümid kesilmez diyorum.

Ve nedense aklıma hep Yeni Türkü'ye ait bu şarkı sözleri geliyor;

Ya dışındasındır çemberin
ya da içinde yer alacaksın..
Kendin içindeyken,kafan dışındaysa
Çaresi yok kardeşim
Her akşam böyle içip kederlenip
Mutsuz olacaksın..
Meyhane masalarında kahrolacaksın..

Şiirlerle şarkılarla kendini avutacaksın
Ya dışındasındır çemberin
ya da içinde yer alacaksın..

Hiç yorum yok: