5 Mayıs 2008 Pazartesi

Ordan Burdan

Şenlikti,bayramdı derken yazmaya epey bir ara verdim.Tabii bunda eşimin gıda zehirlenmesi hadisesini yaşaması,hastane ve serum maceralarımızda cabası.Neyse şimdi iyi.En önemliside bu.Ama size önemli bir bilgi vermek isterim.Eşim balıktan zehirlenmiş.Ama balığın ne kokusunda,ne renginde herhangi bir gariplik yokmuş.Sonradan öğrendiğimize göre,bazı balıklar gayet taze ve sağlıklı olmasına ve görünmesine rağmen içinde bir takım bakteriler barındırırmış.Bu her zaman olmazmış ama bize denk geldi.Bu bakteriler balık pişse dahi içinde kalırmış.Bu da zehirlenmeye neden olurmuş.Yani benden söylemesi.Şans buda herhalde.
İşler de yoğun bu aralar.Tabii bunda baharın bizi yavaşlatmasınında etkisi var.Bahar mı dedim pardon burada resmen yazı yaşıyoruz.Kışlıkları kaldırdık çoktan.Hatta bu Pazar denize gidecektik ama Cumartesi arkadaşlarla sabahlara kadar birlikte olunca uyku daha cazip geldi.
Her yaz başı yazları çalışmak istemediğimi farkediyorum ama bu mümkün değil.Tembellik gelip oturuyor vücuduma.Ne zaman gider ki?
Bu aylarda en sevindiğim şey taze meyva ve sebzelerin çoğalması.Taze patates,taze yaprak,taze bezelye,taze bakla,çilek,erik...Ne zaman bunları alsam mutlu oluyorum.Kendimi de tazelenmiş hissediyorum ondan olsa gerek.
Neyse şimdilik hadiseler böyleyken böyle.
Son bir şey daha var aslında eklemek istediğim.Ben istiyorum ve diliyorum ki, bayramlar bayram gibi yaşansın artık Türkiye'de.

2 yorum:

pınar dedi ki...

ne zamandır neden yazmıyor diye merak ediyordum ginger. çok geçmiş olsun. bu balığı nasıl ayırdedicez ki, şansa mı bırakıcaz acaba?
bu mevsim ben de sebze meyve pazarlarını gezmeyi çok seviyorum. gözümüz gönlümüz açılıyor tazecik sebzelerle. kuraklık da olmasa, ya da satıcılar kuraklık lafının arkasına sığınmasa daha da güzel olacak.

ginger dedi ki...

Teşekkür ederim Pınar.Malesef balığı bilmemizin imkanı yok.Şans yani:(
Ayrıca sizin oraları bilemiyorum ama bu sene buralar oldukça bereketli.Meyva ve sebzemiz bol.İlk çıktıklarında biraz pahalı olsalarda sonradan ucuzluyorlar.
Ama kendi ürünümü pazara çıkaran bir üretici olsaydım inan verilen o kadar emeğin sonucunda fiyatlarımı bende arttırırdım:)Gerçi ben kıyıp satamayabilirdim de:)