23 Nisan 2008 Çarşamba

23 Nisan Kutlu Olsun

Bana ne oluyorsa.Sanki bugün ben katılacağım bayrama.Bir heyecan bir sevinç.Sabah evimize çok yakın olan okulun bando sesleriyle merhaba dedim sabaha.Hemen aklıma bando takımında olduğum günler geldi.Gülümseyerek kalktım yataktan.
Sonra işe gittim.Tatil yapanların aksine.Çalıştım.Bitmek bilmeyen işleri bitirmeye uğraştım.
Öğlene doğru karşımdaki alışveriş merkezinin önünde 23 Nisan için düzenlenmiş özel bir program vardı.Müzik sesinden çalışmam zorlaşsada vazgeçmedim.Folklor takımları,defileler,konserler eğlendi çocuklar.
Folklor gösterilerini seyrederken ağlamaklı oldum.Hemde ben.Kendi kına gecesinde bile ağlamayan,düğün gecesi herkes hüngürt hoşurt ağlarken ağlamayan ben.Biraz daha seyretsem ağlayacağım o kadar yani.Kaçtım hemen içeri.
Nedir kardeşim bu duygusallık böyle yapış yapış.Bahardan olsa gerek.Bir de kendi çocuğum falan olsa , gitsem o alanda seyretsem fenalık geçireceğim herhalde.
Neyse şaka bir yana,bayılırım folklor oynamaya.Bende ilkokulda folklor takımında oynardım.Belki o yüzden etkileniyorum bu kadar.Gerçi ben ege yöresi türküsü duyduğum anda masadan kalkıp oynamaya başlarım zaten.Seyrederken de tüylerim diken diken olur.Milli duygularım mı kabarıyor nedir?
Hele Anadolu Ateşi ilk gösteriye başladığında İzmir Efes Antik tiyatroda seyretmiştim.Aman Allah'ım o nasıl bir gösteriydi.Beni Anadolu'da gezdirmediği yer kalmadı desem abartmış olmam herhalde.Çok güzeldi.Belki Efes'te seyretmesem o duyguları yaşayamazdım.Oradaki tarihi doku o mistik hava ... Muhteşem bir geceydi.Şimdi de Troya 'yı merakla bekliyorum.Bakalım o nasıl muhteşem bir gösteri oldu.
Nerden nereye geldim.Ama dansın,müziğin içinde olduğu herşeyi çok sevdiğim için ağzım açıldı mı bu konuda susmak bilmiyorum.Yazarken de aynı oldu:)

23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramını bizlere ve tüm dünyaya hediye eden Mustafa Kemal ATATÜRK'ü saygıyla anarken,Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramınız kutlu olsun diliyorum.

Hiç yorum yok: