23 Ocak 2008 Çarşamba

Yapacak Bir Şey Yokkkk

Ya bu adamlar enventer denetimi için imza atmaya gelmediler.Gene iş bugüne kaldı.Hala ortada yoklar.Ben mi çok anlayışlı davranıyorum acaba bunlara?Napıyım şöyle hayt huyt konuşamıyorum ben.Bayan kibarcık:( Şöyle boz bir ağzını adamlar neye uğradıklarını şaşırsınlar diyorum ama ağzım mühürlü sanki.Kendi işleri kendi şirketleri yapcak bir şey yok.
Nedense gücüm bir sevdiklerime yetiyor.Onlarada anca surat asabiliyorum.Yada ses tonum sert çıkıyor.Benim kızgınlık,kavga konusunda pek bir becerim yok galiba.Gerçi bir kere adamın biri bana çarptığında ve beni yabancı sandığında, arkamdan "Önüne baksana hayvan" demişti ve kaybetmişti.Sakin kendi halinde bir kız olan ve yeğeni ile yolda yürüyen ben zıvanadan çıkıp,adamın üstüne yürümüştüm.Hem de çığlık çığlığa.Neyse yeğenim beni tuttuda uzaklaştım oradan.Ama yeğenim hala söyler "Valla senden korkulur" diye.Ama bu olaydan sonra adam beni her gördüğünde bir itibar bir itibar bende."Buyur abla"diye ayağa kalkmalar,her gördüğü yerde selam vermeler falan.Ayy dövsem napcaktı çok merak etmiştim o zaman.Kısadan hisse benim de bir kırılma noktam var sanırım.Bekleyelim bakalım:)

Hiç yorum yok: