9 Temmuz 2007 Pazartesi

İyi ki dostlarımız var.

Ölü balık gibiyim kaç gündür.Kayınvaldemlerin gelmesiyle başlayan misafir faslımız eşimin arkadaşlarının gelip gitmesiyle şimdilik son buldu.Kayınvaldemler değil ama eşimiz arkadaşları beni epey yordu.Yanlış anlaşılmasın kendilerini çok severim.Kahvaltı dışında bana hiç bir ağırlıkları olmaz.Daha yardımları olur bilakis.Ama akşam saat 20,00 den itibaren başlayan dışarı maratonumuz beni yerlere serdi.Yemek dışarda , ordan haydi bara..Eee sabah ben işe onlar uykuya.Onlara tatil bana işkence tabii.Süründüm geçen hafta yerlerde.Cumartesi sabahı 05,30 da döndük eve.Oha yanii.Ama neyse onları görmek bana iyi geldi.Razıyım o kadarına .Gülün de dikeni var yani napalım.Arkadaş hatırına çiğ balık yenir derler buralarda:)Benim ki o hesap anlayacağınız.İyiki hatırına çiğ balık yiyebileceğimiz arkadaşlarımız , dostlarımız var.Öyle değil mi?

Hiç yorum yok: