3 Temmuz 2007 Salı

İşler Fevkaladenin Fevkinde

Turizmden geçimini sağlayan diğer ilçeler yada iller nasıldır(?) bilemem.Ama benim yaşadığım turizm şehrinde işler hiç iç açıcı değil.2-3 kişi bir araya gelince konuşulan tek konu işlerin ne kadar kötü olduğu.Şahıslara ve bankalara olan borçların biriktiği.Benim de eşim yapmakta olduğu işi bırakıp bu sene turizmci olmaya karar vermişti oysaki.Ama sezon patladı resmen elimizde.İşler kötüye gidiyor.Hayata hiç bakmadığım kadar karamsar bakıyorum bugünlerde.Geleceğimi göremiyorum .Şehrimize gelen en kaliteli turist ambulans şöförü.Siz düşünün gerisini.Nakit para girişi olmadığı için bankalara kredi karşılığı ipoteklenen bir çok yer satışa çıkar yakında.Buna sebep nedir bilemiyorum.Devletin etkin bir turizm politikasının olmaması belki sebep. 3 tarafı denizlerle çevrili bir memlekette etkin bir turizm politikası yok .Dramatik.İşler aslında Kuş Gribi ve sonrasında gelişti.Sonra patlayan bombalarla devam etti.Ve bu hale geldi.Sanırım bundan daha kötüde olamaz.Neyse polyannacılık oynayalım.Ve diyelim ki Allah'a şükür ki sağlığımız yerinde ,sevdiklerimiz yanımızda .Daha ne isteriz ki...

Hiç yorum yok: