14 Şubat 2008 Perşembe

Sevgililer Günü Mü?


Ne sevgililer günü ne evlilik yıldönümü ne de başka bir şey.Hiç bir şeyin sevgiyi canlı tutmaktan daha önemli olduğunu düşünmüyorum.Bunun için hediyeye ihtiyaç olduğunu da düşünmüyorum.Birlikte çıkılan alışverişlerin ve birlikte seçilen herşeyin daha anlamlı olduğunu düşünüyorum. Elbette hediye almayıda seviyorum.Ama bu hediyenin ne olduğunun pekte bir önemi yok.Bazen bir dergi bile beni mutlu etmeye yetiyor yada bir buket kır çiçeği.Bu aralar kocamı çok az görebildiğim için kır çiçeklerimi babam alıyor,her pazara çıkışında.Ayrıca zaten sevdiğin insanla birlikte olmak en büyük hediye değil mi? Hediyenin zorunlu olduğun için belli günlerde alınmasının da bir önemi yok.İçinden geldiği için sana onu hatırlattığı için yada ona çok yakışacağını düşündüğün için hediye almak bence daha mantıklı.Yada benim öyle hoşuma gidiyor.Durup dururken ortada hiç bir şey yokken önünüze konan bir hediye paketi sizinde havalara uçmanıza sebep olmaz mı?
Kısacası sevdiklerimle birlikte olmak en güzel hediye bana.Dingin bir limanda gibiyim onlarla beraberken.Huzurlu sakin.Sevgi demek sadece sevgilim demek değil benim için.Sevdiğim tüm insanlar demek.O sebeple sevdiğim tüm insanların sevgililer gününü kutlarım böyle günlerde kocaman bir öpücük hediyesiyle.Bu vesile ile sizlerin de kocaman öpücükler eşliğinde sevgililer gününü kutluyorum.
Sevgilerimle...

Not.Resim http://www.masaustu-resimleri.com adlı siteden alınmıştır.

2 yorum:

Tijen dedi ki...

Sevene her gün bayram...

ginger dedi ki...

katılıyorum:)