6 Şubat 2008 Çarşamba

Deliriyorum

Neden beynimle kalbim ayrı telden çalıyorlar ki.Bir ben var sanki bende benden içeri.Bazen konuştuğumda beni dinleyen hangisi?Yada asi olan beni hiç dinlemeyen.!!
Yoruluyorum ama ben.Hangisini dinleyeceğim şaşırıyorum çoğu zaman.Hangisi doğru söylüyor bilemiyorum.Birisi kalk gidelim diyor mesela diğeri "otur çakarım haa" diyor.Birisi neşeli birisi hüzünlü.Bu hüzünlü olan kalbim olsa gerek.Şaşırtıyorlar beni zaman zaman.Bazen düşüncelerimi ifade ederken kalbim müdahale ediyor,"sus be Ginger sus.Bak kıracaksın insanları,inceteceksin"diyor.Bazen de sevgi sözcükleri söylerken "Sev sev de gör yine gününü "diyor.Bazen kavgalarına gülüyorum,bazen de gördükleri gerçekler ağlatıyor beni.Ama ikisi çok az fikir birliğine varıyor.Hep konuşuyorlar hep.Dır dır dır ömrümü yediler yani kısaca.Herkesde böyledir herhalde değil mi? Yoksa en kısa zamanda bir tımarhaneye kapatmam gerekecek kendimi.Bak şimdi de "Deli Deli Kulakları Küpeli"adlı şarkıyı söylüyor biri.Diğeri de "Saçmalama"diyor.
Tabi ki şaka bir yana.Henüz akli melekelerim yerinde Allah'a çok şükür.Ama içinizden birisi konuşmaz mı sizinlede.Siz bazen dinlemesenizde.Ona kulaklarınızı kapasanızda o hep konuşur.Doğru bildiğini söyler hep.Siz bazen o doğruları bilmek istemeseniz de...

Hiç yorum yok: