12 Eylül 2007 Çarşamba

İş Güç

Son durumları bildiriyorum...
Benim isim annesi olduğum,eşimin de ortak olduğu şirket 12/09/2007 itibariyle tarih olmuş bulunmaktadır.(devredildi)Devrederken içimiz acısada(her türlü annelik zor.İsim annesi olmak şirketle aramızda özel duygusal bir bağ oluşturmuş)Turizmin içler acısı olması,ortağımızın sabit fikirle marka yaratacağız diye uğraşması ve bize para kaybettirmesi(asla bir şirkette %20 ortak olmayınız,söz hakkınız olabilmesi bakımından)bardağı taşıran damlalardan sadece bir kaçı.Yani kocamın artık bir işi yok anlayacağınız.Yok demek yanlış aslında , boğaz tokluğuna çalışacağı bir işi var.Şimdi ramazan boyunca dinleneceğinden,evde yemek,temizlik,çamaşır,ütü elinden öper artık.
Herşeyin hayırlısı.
Neyse onun dışında turp gibiyiz.Neşemiz yerinde.Geleceğe her şeye rağmen umutla bakmaya çalışıyoruz.En kısa zamanda(performansından memnun kalmaz isem acil olarak )
yeni iş haberleriyle karşınızda olmayı umud ediyoruz efendimmmm.
İyi günler,iyi haftalar sizlerin olsun .
Sevgiyle kalın...

3 yorum:

pınar dedi ki...

herşeyin hayırlısı ginger. kısa zamanda yeni iş bulur inşallah. ama bulana kadar sen şanslısın bence:) ev işlerinden yırttın:)

ginger dedi ki...

Ben de öyle düşünüyorum zaten ;)
O sebepten hiç acelem yok.

Sanem dedi ki...

Merhaba Ginger,
Bloğuna Pınar'ın bloğunda rastladım. Sana ilk kez yorum bırakıyorum.
Hakkınızda hayırlısı ne ise o olur inşallah. Biz de güzel haberlerini duyarız buradan.
Sevgiyle kal...