SELAM HERKESE
BENDE BLOGCU OLDUM GALİBA SONUNDA.YAKLAŞIK 2 YILDIR BİÇOK BLOGU TAKİP ETTİKTEN SONRA BELKİDE SÖYLEYEMEDİKLERİMİ İÇİME ATTIKLARIMI PAYLAŞMAK İSTEDİM.KORKULARIMI , ÜZÜNTÜLERİMİ ,SEVİNÇLERİMİ...
UMARIM UZUN SOLUKLU BİR BLOGCU OLABİLİRİM.
AÇILIŞ etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
AÇILIŞ etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
13 Haziran 2007 Çarşamba
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)