5 Ağustos 2008 Salı

AFİŞ

O kadar çok yazacak şey olmasına karşın hiçbir şeyi aktaramıyorum.Yaz rehaveti sanırım.Gördüklerimi paylaşmak istesemde iki kelimeyi yan yana getiremiyorum.Neyse biriktirmeye devam.Çıkarlar sanırım birbir.
Dün Muğla'ya giderken yol üzerindeki bir tarlanın kenarlarına asılmış afişler gördüm.Yavaşlayınca üzerinde" Benim sadık yarim kara topraktır" ve "Türkiye çöl olmasın" yazdığını farkettim.Enteresan bir duyuru yöntemi.Keşke o tarlanın sahibi gibi herkes toprağına sahip çıksa ve önemini anlasa.Yoksa bu gidişle gerçekten çöl olacağız.

2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Bugün arşivinden bayağı bir yazı okudum.. Bazı olaylar ve yerler, anlattıkların o kadar tanıdık ki bir an seni Fethiye'de yaşıyorsun sandım.Sonra yaptığınız bir yemeği google da aratınca nerde yaşadığını anladım..
Seni geç farketmişim,üzgünüm ..
Birde oralımısın anlayamadım..Yani orada büyüdün ve tekrar döndün sanırım.

ginger dedi ki...

Buralıyım :)Sadece evlenince İzmir'e gidip sonra eşimide buralı yaptım:)Artık buradayım kimi zaman mutlu kimi zaman hüzünlü:(