9 Mayıs 2008 Cuma

DÜŞÜN DÜŞÜN :)

Dünya ne garip!Dün yağmur yağıyordu,bugün denize girilir.Pırıl pırıl umudumu destekleyen bir hava dışarda.HImm ne umudu mu? Hayatın daha güzel olacağına dair taşıdığım umud.Artık ülkemde bir şeylerin değişeceğine dair taşıdığım umud:/
Ne güzel olurdu,ülkemde siyasiler yalan söyleyince,yolsuzlukları ortaya çıkınca istifa etse.(Yani bazı ülkelerde olduğu gibi harakiri yapsınlar demiyorum bak)Yada yandaşlarını(Kibarcası)barındırmasalar yanlarında,herkes eşittir deseler.Yanlış politikalarla ülkemin hem prestijini hem de topraklarını kaybettirmeseler.Argo terimler kullanmasalar.Üreticiyi mağdur etmeseler.Doğru yolda ülkeyi geliştirmek için çalışanlara köstek olmasalar.Halkın temsilcileri olduklarını,seçilen olduklarını unutmasalar.Onları seçen halka sırtlarını dönmeseler.Halkın içinde olduğu maddi sıkıntıları,işsizliği görmezden gelmeseler.Dış borcumuzun arttığı gibi,insanlarımızın borçlarının da gitgide arttığını görseler.Ama borcu artan insanlarımızın intihar ettiğini de düşünüp kendilerine pay çıkarsalar.Değil 3 çocuk 1tanesinin bile fazla geldiğini bilseler.Ülkenin borçlarının stratejik konumdaki yerleri satarak,özel--leştirerek kapanmayacağını farketseler.Altın arama izni vermeyerek ormanlarımızı korusalar.(Çocuklarımıza yeşil bir ülke bıraksak)Hormonlu ilaç kullanımını yasak etseler.(Bizde hormonsuz sebze,meyva yesek)Çıkardıkları ya-salarla halkı mağdur etmeseler.Tüccarı,esnafı ya-salarla ezmeye çalışmasalar.Daha çok hastane ve okul açsalar.Bu okullarda ezbercilikten uzak eğitim verseler.Bu hastanelerde parası olmayanları rehin almasalar,tedavi etmekten kaçınmasalar.Vs Vs...

Bu liste sonsuza kadar uzar gider.Ama önce eğitimden başlamak lazım işe.Cahilliği en önemliside cehaleti silmek lazım ülkemin topraklarından.

4 yorum:

Tijen dedi ki...

E girseydin ya zencefilli komşum. Ben girdim vallahi, dalgalıydı ama pek hoştu!

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Eğitim
Sağlık
Hukuk

Bu 3 kurumun yürütme tarafından eli kolu bağlanıyor ki milletin gözü açılmasın!
Eğitim alıp cehalete son veren millet ilk ne yapar?Bunların hepsini ipe götürür!
Bu da işlerine gelmiyor
Yani biyoca:Götleri yemiyo!!!

Asortik Krep dedi ki...

Bazen nelerle uğraştığımıza inanamıyorum..

ginger dedi ki...

Sevgili Tijen;İnşallah önümüzdeki hafta sezonu açacağım.
Evet Biyocan,doğru söze ne denebilir ki.Kanunlarla oynaya oynaya sersem ettiler bizi. Açılacak gözü mü kaldı zavallı milletin.
Sevgili Asortik krep;bende bazen inanamıyorum bu söylediklerime. Gerçekten benim ülkemde mi yaşanıyor bunlar diye soruyorum zaman zaman.Ama ben uğraşmassam sen uğraşmassan bu düzen de böyle gider diye düşünüyorum.